.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولین بابل پاسخگو باشند

سایت شمال ورزشی نوشت:

دلمان خوش بود که پس از مدت ها یک سرمایه گذار واقعی از بخش خصوصی قصد تیم داری کشتی در شهرستان بابل را گرفته و در اینکه نشان دهد چقدر تمایل به این مساله دارد منصور برزگر چهره نام آشنای کشتی را به عنوان مدیر فنی تیم دخیل کرد.
اگر چه این تیم که نام داماش بابل را در لیگ برتر کشتی امسال با خود یدک می کشید توانست به مقام سوم دست یابد اما برخورد و رفتارهای مالک آن سبب شد که امروزه نام شهرستان بابل به دلیل بدقولی مالک این تیم  بر سر زبان ها افتاده و به نوعی خاطرات بدی را برای ورزشدوستان و مخصوصا" ورزشکاران این شهر و دیگر شهرهای کشور رقم زند.
مالک داماش بابل که از قضا سرمایه گذاری کلانی در فوتبال هم داشته امروزه آنگونه مورد انتقاد ورزشکاران این تیم کشتی واقع شده که واژه های کلاهبردار و دروغگو را به او نسبت می دهند.
اینکه در مورد مالک جوان این تیم چه حرف ها و سخن هایی وجود دارد از آن در این فرصت گذر می کنیم اما سخن ما با مسئولین شهرستان بابل این است براستی چگونه اجازه دادید یک شخصی از راه رسیده و ادعای تیم داری به نام شهر شما در لیگ برتر کشتی داشته و اینگونه موجب آزار و اذیت ورزشکاران و تخریب نام شهر شما شود؟
چرا وثیقه های لازم از وی در قرار دادها اخذ نشده که هم اکنون او با خیال راحت به کارهای خود مشغول بوده و حتی تلفن ورزشکاران تیم خود را هم جواب نمی دهد؟
چه مسئول و یا مسئولانی از بابل در آوردن شهرام قویدل به این شهر و تیم داری او با نام این شهرستان همکاری داشته اند؟نقش دستگاه ورزش بابل و استان و هیات کشتی مازندران در این اتفاقت چه بوده و چه تدابیری را تا این لحظه اندیشیده اند؟
به هر ترتیب انتظار از مسئولین شهرستان بابل می رود تا مقداری تعصب در این زمینه از خود به خرج داده و با معرفی و برخورد قانونی با خاطیان این قضیه ،دیگر شاهد مصاحبه های گلایه آمیز از تیمی با نام این شهر در صحنه ورزش نباشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.